środa, 7 października 2015

Haul zakupowy

Przychodzę do Was z wyczekiwanym postem, a więc z haulem zakupowym. Ostanio robiłam najpotrzebniejsze zakupy i pomyślałam, że fajnie byłoby zrobić taką małą reklamę i pokazać wam moje zakupy. A zanim przerjdziemy do rzeczy, chciałabym napisać wam o jednej, równie ważnej rzeczy. Chyba każdy gimnazjalista wie, że w treciej klasie gimnazjum wybieramy język, z którego egzaminy końcowe będziemy pisać w kwietniu. U nas był do wyboru rosyjski albo angielski. Po dłuższym zastanowieniu wybrałam język angielski, z czego jestem bardzo zadowolona.

Jeśli chodzi o post, to w żadnym wypadku nie chcę się niczym chwalić. Nie będzie tutaj dużo rzeczy, bo kupiłam teraz tylko te najpotrzebniejsze na teraz. A więc zapraszam do czytania.


1. Buty adidas Superstar. Przyszły w piątek i kosztowały 225 zł i zamówiłam je na allegro. Muszę Wam przyznać, że z butów jestem bardzo ucieszona. Z powodu, że zamawiałam je na internecie, nie widziałam ich jeszcze dotychczas na żywo i muszę powiedzieć, że takich szukałam! Wygodne, dość masywne i pasujące praktycznie do każdego stroju. Jestem bardzo mile zaskoczona :)









2. Odżywka do paznokci z EVELINE . Chyba bardzo wiele osób słyszało już otej odżywce. Kupiłam ją już drugi raz, bo już mi się skończyła, ale uznałam, że głupio by było nie polecić Wam jej, bo jest świetna. Bardzo dobrze odżywia paznokcie po lakierze, nadaje im długotrwały połysk i dość długo się trzyma. Zauważyłam po użyciu jej szybszy wzrost paznokci, od tego czasu uwielbiam ją stosować, a cena jej nie jest wcale duża.








3.Krem NIVEA. Jest to krem idealny na mrozy i suchą skórę. Jak na razie bardzo go polubiłam, jest skuteczny w działaniu.








4. Tonik Bio Aloes. Ostatnio szukałam jakiegoś toniku, a ten bardzo fajnie się sprawdza. Ma przepiękny zapach i bardzo fajnie oczyszcza skórę. Kupiłam go w aptece na promocji za jakieś 10 zł.

















No więc na dzisiaj to tyle, ale mam do Was maleńką prośbę..
A mianowicie, pomyślałam, że fajnie było zrobić dla Was nowe Q &A , czyli poodpowiadam Wam na zadane przez Was pytania w komentarzach. Ze wszystkich pytań poodpowiadam na prawie wszystkie (niektóre będą się pewnie powtarzać) w następnym poście. To od Was zależy, czy będziecie zadawać pytania. Jeśli tak, post będzie ciekawy i pojawi się za tydzień. A więc do nastęnego !


32 komentarze:

  1. O jaa, widzę, że buty w stylu takich, jakie pokazałaś na zdjęciu, wracają ;) Miałam takie w podstawówce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, bardzo dużo o nich słyszałam i muszę powiedzieć, że dużo osób je ma :) Już jako dziecko wyznaczałaś trendy mody :)

      Usuń
    2. Haha, nawet wtedy o modzie nie myślałam, ale może o to właśnie w tym chodzi :D
      PS Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    3. No widzisz :D nie ma za co :*

      Usuń
  2. Fajne buty :) Mnie też czeka zakup jakiś buciorów, bo mam tylko takie na dużym obcasie, a przydałyby się jakieś niskie... tyle, że mi dobrać buty, to tragedia ;D Fajna ta odżywka z Eveline jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki cudowne, krem świetny, też go używam. Mam zamiar kupić tę odżywkę 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. Z zakupem butów zawsze mam problem, bo mało co mi się podoba, więc przez internet trochę bałabym się zamówić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moja druga para zakupiona przez internet, przyznaję bałam się, ale warto było je kupić :D

      Usuń
  5. Z zakupem butów zawsze mam problem, bo mało co mi się podoba, więc przez internet trochę bałabym się zamówić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w butach *o*

    Dziękuję bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy, lubiłam kiedyś Nivea soft, teraz ich nowość mi bardzo podpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Nivea jest już u mnie dobrze sprawdzoną marką :) ❤

      Usuń
  8. Nivea i Ziaja, które uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Superstary są świetne! Sama mam czarne :)
    Zostaję na dłużej :)
    Założyłam dzisiaj bloga, może wpadniesz? :)
    better-for-myself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to fajnie :) Jak do tej pory lepszych mię miałam :D Jak miło czytać wasze komentarze, dziękuję ❤ Oczywiście, że wpadnę :) Zawsze oglądam blogi tych, którzy komentują mi posty :)

      Usuń
  10. Stosowałam ta odżywkę do paznokci i krem z nivea i byłam bardzo zadowolona :) fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty super są i mega wygląd bloga ;*

    Obserwuję i miło gdybyś również mnie zaobserwowała :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a jeśli chodzi o wygląd bloga to zrobiła mi go przyjaciółka :D Dziękuję za obserwację, również obserwuję :*

      Usuń
  12. Haha ja widziałam te buciki jak pokazywałaś je w szatni! Odżywkę mam zamiar kupić, ale jakoś się zbieram i zebrać się nie mogę :P

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, wiadomo :D ja też tak czasami mam :P
      Jej, Kamila wróciła na bloga! ❤

      Usuń
  13. Super blog! Naprawdę bardzo mi się podoba! :) Zapraszam również do mnie http://chanelxfashion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń