środa, 30 września 2015

In my opinion..

Witajcie kochani! Przerwa na blogu między postami przedłużyła się o parę dni ze względu na ostatnie wesele, które miałam w niedzielę i opóźniającą się paczuszką. W dalszym ciągu nie powiem Wam co kupiłam, Kupiłam już wszystkie rzeczy, które miałam w planach, i prawie wszystkie już są oprócz jednej paczuszki. Pomyślałam, że będę miała czas myśleć już, jak spodobały mi się te zakupione rzeczy. W następnym poście od razu Wam je zrecenzuje i myślę, że będziecie zadowoleni :)

Jak na razie przygotowałam dla Was post o wyrażaniu swojej opinii, jak głosi tytuł posta. Jest to bardzo kontrowersyjny temat, ponieważ większość ludzi wstydzi się, bądź boi się wyrażać swojej opinii na dany temat. Ja uważam, że tak, jak zdobywamy odwagę pisać o czymś na założonych przez siebie kontach na portalach społecznościowych (np. ask), tak powinniśmy mieć odwagę mówić to w świecie rzeczywistym/realnym! Jeśli chcemy być pamiętani, kojarzeni musimy wyrażać swoją opinię, bo inaczej nie zaistniejemy w tym świecie. Bez sensu jest bać się mówić głośno o swojej opinii, bo tak na prawdę boimy się gadania innych ludzi, a przecież ludzie zawsze gadali i gadać nie przestaną. Nigdy nie było takiej sytuacji w której WSZYSTKIM się coś podobało. Po to mamy swoją opinię, aby być sobą i nie ulegać innym. I nie mówcie mi, że nie mieliście takiej sytuacji, bo chyba każdy jest człowiekiem i miał tak, że po prostu bał się wyrazić co co myśli, tylko przez nowe otoczenie, lub ogólnie przez to pytanie "A co pomyślą ludzie?". Jeśli chcemy być szczęśliwi bądźmy sobą. Nikt nie jest doskonały, ale każdy do doskonałości powinien dążyć. Da się kształtować swój charakter, więc róbmy to! To co stoi nam na przeszkodzie, to tylko i wyłącznie nasze lęki. Za wszystkich, którzy dażą do jakiegoś celu szczerze trzymam kciuki. Nie poddawajcie się :)













A co Wy uważacie o wyrażaniu swej opinii?

11 komentarzy:

  1. Genialny post. Zgadzam się z nim w 100 procentach.
    A ja trzymam kciuki Martuś za Ciebie. Żebyś zawsze była tak wspaniałą osobą i dążyła do celu, aby spełnić własne marzenia ❤ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesele w niedzielę? Ładnie ludzie od tradycji odchodzą ;P Przeważnie śluby są w sobotę, żeby w niedzielę były poprawiny i móc się trochę ogarnąć przed poniedziałkowym powrotem do rzeczywistości.
    Bardzo tajemniczo piszesz... nic, tylko czekać na następny post ;)
    Wyrażanie własnej opinii jest bardzo ważne i to praktykuję, ale nie zawsze mi to na dobre wychodzi, bo... ludzie nie są przygotowani na szczerość. Np. na takich blogach napiszesz w komentarzu, że coś Ci się nie podoba i od razu w Twoją stronę lecą epitety.
    Gdzieś tam na Twoim blogu znalazłam odnośnik do Twojego konta na Instagramie. Miałam dodać Cię do obserwowanych, ale coś mnie od komputera odciągnęło, a teraz coś tego linku znaleźć nie mogę ;/ Mogłabyś podać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahl, też się zdziwiłam, ale.prawdopodobnie po prostu musieli dobrać termin :) Dziękuję za komentarz ❤ Faktycznie, ludzie nie lubią prawdy.
      instagram:http://websta.me/n/martaukaa
      Serdecznie zapraszam, na pewno zaibserwuję 😘

      Usuń
    2. Albo tyle teraz tych ślubów jest, że nie ma miejsc ;) My jak się staraliśmy o jakąś datę, to też wszystko było zabukowane.
      Dodane :)

      Usuń
    3. No właśnie, pewnie podobnie było i u nich :) Okay, właśnie zobaczyłam :)

      Usuń
    4. A i tutaj obserwuję, bo mi się podoba Twój blog :)

      Usuń
    5. Bardzo mi miło 😊 Ja również obserwuję Cię na blogu :)

      Usuń
  3. Wolę wyrazić własne zdanie niż potem udawać, że wszystko mi się podoba. :P

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń