niedziela, 20 września 2015

My free time + zdjęcia

Witam Was znowu w nowym poście, który głównie będzie o nowościach z życia Marty. No więc pierwsze o czym chcę Wam powiedzieć to, że mam dla was już napisane trzy posty, z czego jeden wstawię, gdy przyjdą zamówione przeze mnie przesyłki :) Musicie być cierpliwi.
Od 2 września zaczęła się nauka, masa kartkówek i pierwsze sprawdziany. Ja w końcu przestałam olewać naukę i ostro wzięłam się w garść. Niestety, nie zawsze wychodzi mi to dobrze. Ale nie będę już narzekała, bo nie o to tu chodzi. Chciałam pokazać Wam trochę zdjęć z ostatniej sesji. Uwielbiam takie weekendowe, cieplutkie dni. A ten wrzesień jest wyjątkowo słoneczny na Podlasiu. Spacery, pogaduchy spędzone w miłym towarzystwie z przyjaciółką, czego chcieć więcej? Ja uwielbiam spędzać takie dni na dworze, siedząc sobie na rozłożonym na trawie kocyku z rodziną, przyjaciółmi. 

Chciałabym, abyście poznali moją przyjaciółkę Weronikę, która pojawi się na poniższych zdjęciach. Pewnie będzie to czytać, więc serdecznie pozdrawiam :)




Drohiczyn, piękna miejscowość!
             


                                                                               



Bluzka z minionkami: C&A
szara bluza: H&M
Jeansy: C&A



Case: Allegro

No więc to chyba na tyle z mojego posta, myślę, że tyle wystarczy. Chciałam pokazać Wam parę ciekawych stylizacji, które są dość ciekawe, ładne i na każdą pogodę. Więcej nowych rzeczy pojawi się już wkrótce. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba. 

A wy, jak lubicie spędzać swój wolny czas?

13 komentarzy:

  1. Ja też jak na razie wzięłam się w garść jeśli chodzi o naukę :)
    Śliczne zdjęcia <3

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż na początku mobilizacja musi być 😊 Dziękuję ❤ :*

      Usuń
  2. Moja kochana <3 Świetny post i czekamy na kolejne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No to zabawa musiała być fajna. Super zdjęcia! Mój czas wolny ostatnio ograniczył się do poszukiwania pracy. Chciałabym wrócić do czasów, kiedy miałam 15 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo :D Dziękuję ❤ To życzę powodzenia w poszukiwaniach :) Zgodzę się, nie jest to najgorszy okres w życiu :)

      Usuń
  4. Wolny czas... już zapomniałam, co to jest ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt mało tego wolnego czasu na oderwanie się od tego stresu, obowiązków.

      Usuń
    2. Matki nie mają wolnego czasu ;D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również serdecznie pozdrawiam, na pewno odwiedzę bloga ❤

      Usuń