poniedziałek, 14 września 2015

Your Type Of Music - TAG

 A więc na dziś mam dla was TAG: Your Type Of Music. Myślałam nad tym, czy wstawić tego posta, ale jednak doda to trochę ubarwienia dla mojego bloga, bo ostatnio dodawałam Wam posty z dużą ilością zdjęć. Tym razem będzie to post typowo tematyczny. Z samego początku chcę Wam powiedzieć o tym, że możecie posłuchać przykładowych piosenek, których słucham, na samej górze mojego bloga. 


1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho''?
Nie, nie ograniczam się do jednego rodzaju muzyki. Uwielbiam słuchać wszystkiego co mi się spodoba :) Zależne jest to również od dnia, nastroju.

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?
Trudno to określić, ale zazwyczaj pop, rock i rap.

3. Należysz do jakiegoś fandomu ?
Tak, jestem Lovatic, Arianator.

4. Ulubiona piosenkarka ?
Hmm.. Nie potrafię wybrać jednej, jest ich za wiele, ale moimi ulubionymi są:Ariana Grande,Margaret,Taylor Swift,Zara Larson, Ellie Goulding, Rihanna 

5. Ulubiony piosenkarz ?
Igor Herbut,Enrique Iglesias, Bruno Mars.Oni są najlepsi.

6. Ulubiony zespół ?
Coldplay,OneRepublic

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ?
Jeśli chodzi o to pytanie to zależy to od mojego nastroju. Jeżeli jestem zdołowana słucham muzyki smutnej, a gdy mam dobry humor słucham muzyki żywej. 

8.Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie? 
Ellie Goulding, Justin Bieber
9. Jaki masz dzwonek telefonu ?

Zara Larsson - Lush Life 


10. Jakiej muzyki nie znosisz ?
Techno

11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
Raczej nie mam takiego.

12. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
Kocham śpiewać, muzyka i śpiew to moje największe pasje. Nie chcę uchodzić za najlepszą w śpiewaniu, ale to mój malutki talent.

13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?
Zazwyczaj nie słucham radia.

14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
Viva,Eska, MTV

15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
Najbardziej, to chyba Nicki Minaj oraz Doda.

16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
Gangnam Style

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ? 
Mam podobny gust do moich przyjaciółek, ale rodzice słuchają kompletnie innych piosenek.

Dziękuje za przeczytanie mojego wpisu! Dajcie znać, czy lubicie tego typu TAGI :)


A Wy, jakiej muzyki lubicie słuchać?

11 komentarzy:

  1. Też jestem arianators <333
    Łączmy się :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by nie kochał naszej Ariany 😍 Łączymy się :)

      Usuń
  2. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tag :) Tagi zawsze dodają trochę rozmaitości dla bloga.
    Jeżeli chodzi o mnie, to kiedyś starałam się ograniczać do jednego typu muzyki i jednocześnie przypisać się do jednej subkultury ale z biegiem czasu doszłam do wniosku, że zamykanie się w takich barierach jest bezsensu. Teraz nie ograniczam się, słucham wszystkiego co mi się podoba i czuję się bogatsza o te wszystkie muzyczne doznania.
    NO I COLDPLAY TO NAJLEPSZY ZESPÓŁ NA ŚWIECIE<3<3

    Pozdrawiam

    damecarax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że przekonałaś się do urozmaicenia sluchanej przez ciebie muzyki :) Zgadzam się, Coldplay jest The Best! ❤ Również pozdrawiam i dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  4. Fajny tag:)

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag :) myślę że każdy kocha muzykę ja w zasadzie
    lubię wiele utworów z różnych gatunków ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, kochani jesteście! Dziękuję, ja również pozdrawiam ❤

      Usuń
  6. Coldplay jest najlepszym zespołem na świecie!

    OdpowiedzUsuń