poniedziałek, 7 września 2015

Trip


Hej, hej kochani! W dzisiejszym poście chcę zdać Wam relacje z mojego ostatniego wyjazdu z wycieczką szkolną do Tykocina. Wycieczka była już jakiś czas temu i bardzo żałuję, że nie zrobiłam Wam więcej zdjęć, ale wszystkie były od razu wstawione na snapchata, Nie zapisałam większości. Mam nadzieję, że pomimo wszystko, post się uda.


Pierwsze co zrobiliśmy, to słuchaliśmy, co do powiedzenia ma nam przewodnik o tym miejscu. Pomimo tego nie było w cale nudno, dowiedzieliśmy się dużo rzeczy. Następnie pozwiedzaliśmy przepiękny kościół. W dalszym ciągu przewodnik zaprowadził nas na plac Czarnieckiego w Tykocinie. Jest tam bardzo dużo przepięknych miejsc, które można zwiedzić. Jest to zachwycające miejsce! Bardzo żałuję, że nie zrobiłam Wam więcej zdjęć. 





No i przyszedł ten czas, kiedy poszliśmy całą grupą do Flisak parku (również w Tykocinie). Jest to świetne miejsce, aby dowiedzieć się co nieco o historii. Przewodnik nie zanudzał Nas, opowiedział nam jeszcze sporo o wojsku Polskim. Można tam odpocząć, jest to bardzo spokojne miejsce. Gdy już przyszedł czas, rozpaliliśmy ognisko, chłopcy przynieśli kiełbaski i bułeczki, aby wszyscy mogli zacząć posiłek. Potem czekał nas jakże ciekawy rejs gondolą. Trafiliśmy na miłego przewodnika, czas upłyną nam bardzo szybko.
Tak, byłam przerażona, gdy zobaczyłam tego olbrzyma.. Nienawidzę pająków!


Gdy wszyscy byli gotowi, wyruszyliśmy w dalszą trasę, czyli do Białegostoku! Jechaliśmy tam do kina na film "Kraina Jutra".









Ze względu na to, że mieliśmy czas, przy okazji mieliśmy jakieś pół godziny w galerii Białej na zjedzenie w KFC i swoje zakupy. Z dziewczynami poszłyśmy do Rossmann'a , Empik'a i H&M'u.




W Empik'u kupiłam sobie książkę "Zostań, jeśli kochasz" autorstwa Gayle Forman, której recenzji możecie spodziewać się już wkrótce. Natomiast w Rossmannie kupiłam sobie pędzelek do pudru i malinowy balsam do ust z Bielendy. Jestem pod wielkim wrażeniem działania tego oto balsamu, bo spełnia swoje zadanie w 100% ! Nie jest za mocny do szkoły, odżywia usta i w dodatku przepięknie pachnie. 

No i gdy nasze zakupy się skończyły, wszyscy zaczęli się zbierać na najwyższym piętrze galerii, niedaleko baru kina Helios, gdzie kupiłyśmy z dziewczynami popcorn i picie. No i gdy w końcu nadszedł ten czas, poszliśmy już do sali kinowej. Sam film 'Kraina Jutra' spodobał mi się, chociaż po zwiastunie spodziewałam się całkiem czegoś innego. Jeśli miałabym Wam powiedzieć, czy poleciłabym ten film, to raczej tak. Aczkolwiek nie wiem, czy spodobałby się ludziom, którzy nie lubią Fan Fiction. No i to niestety koniec naszego pięknego, bardzo szalonego dnia :) Bardzo się ubawiłam, kocham powspominać te chwile. Zwłaszcza. gdy na wycieczkę wybiera się z przyjaciółkami. Wróciłam do domu o 23 i od razu po kąpieli poszłam spać. Świetnie się bawiliśmy. Bardzo polecam Wam to miejsce na wycieczkę, czy to z klasą, czy z rodzicami :)

A Wy, jakie miejsca na wycieczki polecacie? 



3 komentarze:

  1. fajna notka, tylko strasznie męczyło mnie czytanie tak małej czcionki, może powinnaś ją zwiększyć? :)
    980201.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to zauważyłam 😊 Dziękuję, bardzo lubię takie komentarze, wiem co muszę zmienić ❤

      Usuń
  2. ksiązka świetna! :D
    http://gabsstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń