wtorek, 1 września 2015

Back to school + mix zdjęć!

Hej hej!
Przychodzę do Was z najnowszą sesją zdjęciowa, która symbolizuje jakże szybki koniec wakacji. Oprócz tego, chciałabym wyjaśnić pewną kwestię.Otóż w roku szkolnym posty będą pojawiać się raz w tygodniu. Nie wiem czy to jest dobry termin, jak dla mnie w sam raz. Będę przygotowywać posty w weekendy i publikowane będą mniej więcej w niedziele. Piszcie czy chcielibyście, aby posty pojawiały się częściej, bądź jakie posty chcielibyście zobaczyć na tym blogu. Na niektórych zdjęciach możecie zobaczyć moją najlepszą przyjaciółkę- Paulę. Sesja była moim zdaniem bardzo udana, spędziliśmy bardzo miło czas. Słoneczko pięknie świeciło, zdjęcia się udawały :)



 










Spodenki: H&M
bluzka :Mohito
narzutka : C&A



Case na telefon : allegro
Telefon: Sony Xperia T3

Ja spędziłam swoje wakacje bardziej na odpoczynku, przemyśleniach o tym gdzie pójdę do szkoły po gimnazjum (po wakacjach idę do 3-ciej gimnazjum). Bardzo trudno mi oswoić się z tym, że ten złośliwy czas tak szybko leci. Coś czuję, że będę płakać na koniec roku szkolnego w trzeciej klasie. To straszenie egzaminami, wyborem szkoły. Zaplanowałam sobie, że ten rok będzie najbardziej pracowitym ze wszystkich tych spędzonych w gimnazjum. Może wtedy będę miała większy wybór szkół, dobrą pracę. Od tego się zaczyna.. Od wyboru kierunku szkoły średniej, już wtedy lepiej jest wiedzieć kim chce się zostać. Niestety to Nas nie ominie, więc ja podchodzę do tego z pozytywnym nastawieniem czekając na ferie   . Postanowiłam przez te wakacje nie bać się marzyć. Nauczyłam się, że warto chociażby próbować spełniać swe marzenia. Postanowiłam również, że przyjdę do Was ze zdwojoną siłą, nowymi pomysłami na posty.

Chciałabym polecić Wam ten outfit, ponieważ jest idealny na cieple dni, ubrania z tych sklepów są wygodne i bardzo ładne.

Trzymam za Was kciuki w tym roku!

  Wpadajcie na mój instagram: kliik   <--- Znajdziecie tam równie ciekawe zdjęcia z sesji :)

 A Wam, co nowego przyniosły tegoroczne wakacje?

4 komentarze:

  1. Również trzymam za ciebie kciuki:D
    http://polowcia--blog.blogspot.com //w najnowszym poście- school lookbook!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony blog 😍 Świetne zdj Martuś 👌

    OdpowiedzUsuń