sobota, 24 października 2015

Marta recenzuje, czyli fajne filmy na jesień

W tym poście chciałabym polecić Wam trzy fajne filmy, które obejrzałam i mi się spodobały. No więc zapraszam do odwiedzania mnie na asku i instagramie, gdzie linki do moich profili znajdziecie z prawej stronie bloga. No i jak już mówię o tych fajnych ikonkach, to muszę powiedzieć i o nowym wyglądzie bloga. Nowy wygląd bloga zmieniła mi moja przyjaciółka Kamila, za co jej serdecznie dziękuję. Jeśli podoba Wam się nowy wygląd, to dajcie znać w komentarzach.




1.Pierwszym obejrzanym przeze mnie filmem jest film "Obecność (The Conjuring)" dystrybucji studia Warner Bros. Został wyprodukowany w 2013 roku. Cenię ten horror za to, że potrafią przestraszyć i 'zryć banię' ludziom bez użycia krwi. Film jest BARDZO przerażający, do obejrzenia go namówiła mnie moja starsza siostra. oglądaliśmy ten film jeszcze z dwójką kuzynów, więc głupio byłoby się nie przyłączyć. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, że film został nakręcony z ogromnie staranną precyzją, cala obsada i reszta ekipy włożyła w ten film wiele trudu i wysiłku. Ja pomimo tego, że nie gustuję w horrorach (jestem bardzo bojącą się osobą) i nie pomyślałabym, że obejrzę calutki film do końca. 
Horror ten opowiada o nawiedzonym domu, po którym krąży demon. Rodzina pod presją strasznych wydarzeń wzywa badaczów zjawisk paranormalnych. Kroczek po kroczku cała rodzina dowiaduje się o ich ogromnym niebezpieczeństwie... Horror ma styl rozkręcającej się gry, w której stawką jest... Z resztą sami się przekonajcie :)



Zwiastun "Obecność" <----- Dla tych co nie obejrzeli polecam zwiastun. 
Proponuję, aby osoby ze słabymi nerwami (tak jak ja) oglądały ten film w dzień, lub z paczką (film raczej nie nadaje się na samotne oglądanie. 


2. "Tożsamość/ Unknown








Film bardzo tajemniczy, miejscami straszny. Film bardzo wciąga widza. Oceniłabym go tak 9/10, ale to może przez to, że nie jestem fanką takiego rodzaju filmów, ale nie ukrywam, że spodobał mi się. Opowiada o mężczyźnie, który stracił pamięć po wypadku samochodowym. Nie wie do końca kim jest, aczkolwiek znajduje sposób aby odnaleźć swoją tożsamość i uciec przed prześladowcami. Cenię sobie ten film za scenerię i obsadę aktorską. Film na pewno polubią ci, którzy lubią różne zagadki.


3."Powstanie Warszawskie" 


Zwiastun "Powstania Warszawskiego"

Fil przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Końcowe momentu uroniły łzy, a cały film przekazał mi bardzo dużą dawkę wiedzy o historii Powstania Warszawskiego. Przez to, że film jest nakręcony non-fiction, widz ogląda go oczami żołnierzy (braci) kręcących kronikę filmową Powstania Warszawskiego. Nie da się opisać filmu tutaj słowami, nie da się opisać walki polskich żołnierzy i cywilów o wolność Polski i tak drastycznym ludobójstwie, które dokonywano na Polakach. Seans zapiera dech w piersiach, serdecznie Wam go polecam ! 

Mam nadzieję, że zaciekawiłam Was trzema recenzjami. Myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Piszcie, czy oglądaliście te filmy i jakie były Wasze przeżycia. Zachęcam Was również do pisania w komentarzach, jakie posty chętnie zobaczylibyście na tym blogu. 


A Wy, jakie filmy polecacie na te jesienne wieczory? 

23 komentarze:

  1. Dzięki za wspomnienie o mnie <3
    Jak narazie nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale jestem bardzo ciekawa Tożsamości, gdyż lubię takiego rodzaju filmy :)

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam "Obecność" i przyznam że nie zrobił na mnie dużego wrażenia :)
    Pozostałych nie oglądałam. A w jesienne wieczory lubię oglądać seriale o ile czas na to pozwala :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, o gustach się nie dyskutuje ;) Fakt faktem, seriale są super :D

      Usuń
    2. Zgadzam się. Ale na mnie prawie zaden horror nie robi wrażenia. Ten akurat zaliczam do jednych z lepszych , mimo że nie było efektu wow :)

      Usuń
    3. Hah, masz mocną psychikę :) Ja nie nadaje się do oglądania horrorów :D

      Usuń
  3. najbardziej to bym z tej listy chciała "Obecność" obejrzeć, jesien moim zdaniem wybitnie sprzyja oglądaniu takich filmów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawyy film, serdecznie polecam :) Jesienna pora sprzyja maniakom filmowym i serialowym :D

      Usuń
  4. Zachęciłaś mnie do obejrzenia "Powstania". "Obecność" w jakiejś części obejrzałam. Wystraszył mnie co prawda, ale nie byłam nim jakoś szczególnie zachwycona. No nic, niedługo będę mogła się zabrać za nadrabianie strat z filmami i książkami, a tymczasem pozdrawiam Cię gorąco.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, bardzo mi miło :) Co prawda, ten demon utknął w pamięci :o Jesień temu sprzyja, ja również ciebie pozdrawiam i dziękuję za komentarz ❤

      Usuń
  5. Oglądałam obecność, straszny jak dla mnie. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę horrorów! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych tytułów. Ja oglądałam teraz Niezgodną i Igrzyska Śmierci :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igrzyska i Niezgodna wymiatają 😍 Jedne z najlepszych filmów :) Oczywiście wpadnę :D

      Usuń
  8. oglądałam "Obecnosc" chociaz zadko zdarza mi się oglądac juz horrory - kiedys uwielbiałam, teraz sie boje :)
    mega polecam na jesienny wieczór " October baby" Cudowny film <3
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, no widzisz :) Ja też nie jestem teraz zbytnią fanką horrorów :) Bardzo chętnie obejrzę :) Pozdrawiam ❤

      Usuń
  9. Pierwszy film zaczęłam oglądać, bo miałam ochotę na jakiś dobry horror i w połowie wyłączyłam z nudów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, zupełnie inne odczucia.. Silną masz psychikę :)

      Usuń
  10. Jestem na twoim blogu pierwszy raz,ale co do filmów,są fajne,ale nie myślałaś o czymś weselszym?
    Pozdrawiam Marta z Tere.:)
    Ps.Fajny pomysł z piosenkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sama popatrzyłam, że filmy nie są w zbyt wesołym klimacie, aczkolwiek obiecuję, że nie zabraknie też weselszych filmów :) Dziękuję bardzo, również gorąco pozdrawiam :*

      Usuń