sobota, 13 sierpnia 2016

what happened?

Witam Was po tak wielkiej przerwie... Musiałam porządnie zastanowić się nad swoim blogiem i działalnością w internecie. Dałam sobie trochę czasu aby wszystko przemyśleć. No i w końcu postanowiłam nie pozbywać się tego w co włożyłam caaałe swoje serduszko. Jeśli dajecie mi szansę i myślicie, że powrót jest dobrym wyborem, to zachęcam Was do zostania ze mną, myślę, że się nie zawidziecie. Dziękuję tym, którzy czekali i przepraszam za swoją nieobecność i brak systematyczności, który zmienię.Ostatnio trochę się zmieniło, wydarzyla się ostatnio bardzo przykra sytuacja, o której dowiecie się prawdopodobnie w następnym poście.Oczywiście muszę też poruszyć sprawę moich zdjęć, które niestety nie są najlepszej jakości. Jak na razie pozostaną takie aż do zimy, ale obiecuję Wam, że postaram się to zmienić.   Przesyłam dla was uściski na tą końcówkę wakacji, używajcie ich póki są! Do następnego :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz